luni, 26 decembrie 2011

Top 10 - Filme de Crăciun

Este un top pe care, probabil, trebuia sa-l fac inainte de Craciun, dar sunt atat de multe filme de Craciun, incat am vrut sa vad cat mai multe, sa am de unde sa aleg.
10. Love Actually - 2003 Nu sunt o fana a comediilor romantice, pot sa numar pe degete filmele acestui gen care mi-au placut, dar Love Actually nu numai ca este una dintre cele mai bune comedii romantice, dar este si foarte potrivit pentru Craciun
  9. How the Grinch Stole Christmas - 1966, nu este Craciun fara Grinch, asa ca trebuia sa-i fac si lui un loc in top. Nu mi-a displacut nici filmul cu Jim Carrey, dar am ales pentru top animatia din 1966, este in opinia mea una dintre cele mai frumoase animatii de Craciun.
  8. White Christmas - 1954, trebuie sa recunosc, principalul motiv pentru care am adaugat acest film in top este Bing Crosby si cea mai frumoasa melodie de Craciun `White Christmas`
  7. The Nightmare Before Christmas - 1993, este filmul pe care il urmarim de doua ori pe an, o data de Halloween si o data de Craciun si nu ne plictiseste niciodata.
  6. Home Alone - 1990, este filmul pe care vrem - nu vrem, il vedem in fiecare an de Craciun si de fiecare data radem la fel de mult. Nu este cel mai bun film si nici cel mai inteligent, dar are acel `ceva` care ne face sa-l urmarim in fiecare an cu acelasi entuziasm
  5. Rare Exports - 2010, este cu adevarat un film de Craciun deosebit si original. Chiar daca nu prea a avut succes la public, criticii l-au apreciat si la fel si eu. `This Christmas everyone will believe in Santa Claus`. Vizionati cu incredere, nu o sa va para rau
  4. A Christmas Story - 1983, un film simplu, dar foarte `simpatic` si amuzant, nu are cum sa nu iti placa micutul Ralphie si marea lui dorinta de Craciun. 
   3. It's a Wonderful Life - 1946, un clasic pentru toata familia, este un film deosebit, cu un mesaj simplu, dar potrivit pentru perioada sarbatorilor.
  2. A Christmas Carol - 1999, povestea lui Charles Dickens a inspirat multe filme, melodii, piese de teatru etc., este cea mai cunoscuta poveste de Craciun, iar ecranizarea mea preferata este cea din 1999, Patrick Stewart reusind una dintre cele mai bune interpretari ale lui Scrooge
  1. Miracle on 34th Street - 1947, l-am pus pe primul loc pentru ca mi se pare cel mai potrivit film de Craciun. Povestea lui Kriss Kringle si cat de important este pentru copii sa creada in Mos Craciun, reuseste sa te impresioneze la orice varsta.

 





2 comentarii:

  1. Nu stiu daca as adauga ceva la acest top. toate sunt filme minunate

    RăspundețiȘtergere
  2. printre sutele de filme de Craciun, gasesti si cateva cu adevarat deosebite.

    RăspundețiȘtergere