miercuri, 27 februarie 2013

Cărți în filme - leapșă cinefilă

   Trei prieteni cinefili, Rontziki (inițiatoarea lepșei), Angela și Piratul Cinefil, mi-au pasat o leapșă ingenioasă și foarte atractivă , și rușine să-mi fie că răspund cu așa întârziere. Această leapșă pe care eu o văd ca un test al memoriei și al atenției asupra detaliilor ne provoacă să ne amintim momente din filme în care personajele citesc diferite cărți. La prima vedere nu pare atât de dificil, dar încercați să vă amintiți și ce anume citesc. Recunosc am stat ceva timp pe gânduri și până la urmă doar atât am putut „stoarce” din memoria mea, ce pare că a început să mă lase la greu.
Până acum au mai răspuns RontzikiAngelaPiratul CinefilAdriana, și... sper că nu am uitat pe nimeni.. Ca de obicei leapșa merge la oricine dorește, oricine poftește.

    Into The Wild - Family Happiness, Tolstoy
    The HoursMrs DallowayVirginia Woolf
    Match PointCrime and Punishment, Dostoievski
    When Harry Met Sally - The Icarus Agenda, Robert Ludlum
    Inglourious Basterds - The Saint In New York  Leslie Charteris
    The Reader - Emilia Galotti, Lessing
    Pulp Fiction - Modesty Blaise, Peter O'Donnell
    Silver Linings Playbook - A Farewell to Arms, Hemingway
    Bande A PartRomeo And Juliet, Shakespeare
    Bram Stoker’s Dracula - Arabian Nights, Richard F. Burton
     Twin Peaks - Great ExpectationsCharles Dickens
       An Education - King Lear, William Shakespeare

3 comentarii: