marți, 25 octombrie 2011

Top 10 Movie Fight Scenes

Acest top este pentru cele mai bune scene de luptă din filme, nu contează cât de bun este filmul ci cât de intensă sau, de ce nu, chiar amuzantă este scena de luptă.
10. The Joker vs. Batman - The Dark Knight 


 9. Wolverine vs Deathstrike - X-Men II 


 8. Neo vs. o mulțime de agenți - Matrix Reloaded 
Una dintre cele mai populare dar și cele mai parodiate scene din filme, merită un loc în top


 7. Lord of The Rings 


 6. Oldboy
Una dintre cele mai bune scene de lupta și un film pe măsură


 5. Mark vs. Daniel - Bridget Jones's Diary 
Bridget Jones's Diary nu este un film excelent, mi-ar fi placut cu siguranță mai mult dacă ar fi respectat mai mult cărțile, dar personajele ...nu ai cum sa nu le placi, și mai ales...să fim serioși când o să mai avem ocazia să îi vedem pe Colin Firth și Hugh Grant într-o „luptă” atât de amuzantă


 4. Tyler Durden vs. Tyler Durden - Fight Club


 3. Kill Bill
Am ales pentru primele trei locuri Kill Bill, nu pentru faptul că este unul dintre filmele mele preferate, ci pentru că în opinia mea prezintă scene de luptă originale


 2. Kill Bill
1. Kill Bill
Dacă am ratat ceva, aștept sugestii....Enjoy it

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu