marți, 15 noiembrie 2011

Top 10 - Intro

10. Reservoir Dogs - 1992
http://www.youtube.com/watch?v=lzMpH9jjo4w

9. Juno - 2007

 8. Catch me if you can - 2002

 7. EuroTrip - 2004
Nu este cel mai bun film de comedie, dar are un intro amuzant.

 6. Se7en - 1995

 5. Coraline - 2009

 4. The Nightmare Before Christmas - 1993

 3. How to Make it in America
De mult nu am mai văzut un intro al unui serial care sa-mi placă atât de mult, chiar dacă serialul nu este tocmai preferatul meu.

 2. Le fabuleux destin d'Amélie Poulain - 2001
Un regizor care a reușit să surprindă în câteva minute esențialul copilăriei. Un intro la fel de bun ca filmul.

 1. Melancholia - 2011
Probabil cel mai lung intro al unui film, dar cu siguranță cel mai spectaculos.

Alte filme ce merită precizate:
-Superbad,
-The Good, The Bad and The Ugly
-Fight Club
-Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street 
-It’s a Mad, Mad, Mad, Mad World
-Thank You For Smoking

2 comentarii:

  1. daca e 100% ideea ta meriti multe, multe, multe felicitari. daca nu, meriti numai felicitari :)

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc. da e ideea mea, probabil sunt si altele mai bune dar eu am facut un top personal al celor pe care le-am văzut eu

    RăspundețiȘtergere