miercuri, 15 februarie 2012

Have You Ever Seen The Rain

   De curând am început sa urmăresc Dexter. Nu știu exact de ce nu m-a atras până acum serialul, dar am decis să privesc un episod, din curiozitate. Un episod, și încă unul, și încă unul și fără să-mi dau seama, era noapte, mi se închideau ochii de somn și tot mai vroiam încă unul. Cei care urmăresc serialul pot să înțeleagă de ce, Dexter te acaparează nu numai prin subiect (personajul principal - un criminal în serie), dar mai ales printr-un scenariu extrem de inteligent realizat. Sper ca și următoarele sezoane să fie la fel de bune ca primul, să nu se piardă pe parcurs așa cum se întâmplă cu foarte multe seriale.
  Vizionând aseară episodul 9 (sezonul 1), mi-am reamintit o melodie, de a cărei existență aproape că uitasem, a trecut atât de mult timp de când nu am mai ascultat-o... și s-a potrivit de minune cu atmosfera episodului.
Creedence Clearwater Revival - Have You Ever Seen The Rain

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu